Wednesday, October 28, 2009

Anton and Fabian

I finally got to meet Fabian, who is from my home town and is currently studying business in Sydney for one semester. We knew each other remotely as children but have not seen another for 20 years (and he is 24 now). His eldest sister and my younger sister are friends, and his parents and mine are closely befriended too.

His sister was here in September, but left just before I came back and so we had not met. This week Fabian's father Anton is visiting, and so I managed to see him too. We met in the city for a beer. Today Anton flies back to Germany, and in a few weeks Fabian will go on a holiday trip to New Zealand.

2 comments:

Anonymous said...

Ja wie witzig, Martin, dich mit den Bauers da sitzen zu sehen.
Hab lang nix mehr von mir hören lassen aber ich bin immer so voll bechäftigt und komm grad kaum zum durchschnaufen. Viel Arbeit, viel zu organisieren, noch mit Auto und Versicherungen und Elke hat geheitatet und ich war Trauzeugin. So tut sich ständig was. Freu mich schon sehr auf dein wiederkommen - hab letztens geträumt, das du gleich weiter auswanderst nach Thailand - das war doch wohl kein omen, oder?

Bis bald! Moni

Martin Maurer said...

Hallo Moni! Schoen mal wieder was von dir zu lesen. Ich denke mal, dein Traum ist kein Omen, an Thailand denke ich nicht zur Zeit!

See you soon! Martin

Uebrigens, die Schmidlins wuerden sich sehr freuen, wenn sie auch nochmal was von dir und Flori hoeren wuerden.